4 Eylül 2016 Pazar

Konsantrasyon

Cumartesi gününden karar aldım pazar günü tüm gün kendi projem olan Projectx'i kodlayacaktım. Pazar günü 1 saat kod yazdım ardından karnım acıktı. Yemek yapıp yedim, bu sefer de ağırlık çöktü. Gün boyu youtube videoları izledim.

Şimdi saat 22:00'yi geçiyor. Biraz önce bir tabak dolusu makarna yedim. Sabaha kadar kod yazasım var ama 15 dakika sonra bu isteğim geçer. Gider yatarım muhtemelen. Zaten projeye inancım da kalmadı, sırf başladım diye devam ediyorum. O kadar emeğe rağmen günlük 300 kişi giriyor siteye.

R10 da birisi iş istemişti, geçen hafta aradım konuştum. Bu gün pm atmış cevap verdim, ardından bir kaç kez pmleştik. Zorlasam çıkarırım projeyi bakalım ne olacak, burdan para gelecek mi. Yoksa bayramda İstanbul'da takılmak zorunda kalacağım. Geçen bayrama da gitmedim zaten. Daha doğrusu gidemedim. Bu bayram da gitmezsem bizimkiler arızaya bağlayacak.

Elimdeki parayı yarın banka hesabına aktarmam gerkeli. Her ay aynı şeyi yapıyorum, kredili hesaptan çekip başka bir bankadaki normal hesabıma yatırıyorum.  2 senedir bu böyle olduğuna göre yanlış yoldayım.

Hiç yorum yok: